رویدادها آرشیو خبر ها
روزی که جلوی بوفون بسته شد ! مرگ فوتبال و هواداری !

روزی که جلوی بوفون بسته شد ! مرگ فوتبال و هواداری !

برای سالها بوفون از گلزنی رقبا جلوگیری می کرد ، اما این بار ، این بوفون بود که در را روبرویش بسته دید. روز سه شنبه ی گذشته ، در بازی بین بروسیا مونشن گلادباخ و یوونتوس اتفاقا عجیبی رخ داد.

بوفون قبل از بازی گفته بود که همیشه با این تیم احساس همدردی می کرده ، زیرا وقتی بچه بود نمی توانست نام آنها را تلفظ کند. "آنها به عنوان یک تیم همواره برای من فریبنده بودند ، حالا تلفظ من بهتر شده ، اما می ترسم هنوز بی نقص نباشد.[شوخی]".

بعد از بازی بوفون به سمت تماشاگرا می رود ( در قسمت پیچ ورزشگاه ) تا دستکش هایش را به شالگردن تیم آلمانی عوض کند ، اما اولتراهای ژرمنی در را به رویش بستند و مرد شماره ی یک یووه را دست خالی برگرداندند ...

بعد از این بود که معذرت خواهی ها شروع شد ، در فروم های آلمانی خیلی از طرفداران بحث کردند، هیچ کس در واقع از اقدام لیدرهای بروسیا را نپسندید. نمایندگان هواداران بروسیا موننشن گلاباخ ، به شکل رسمی خواستار عذرخواهی رسمی از دروازبان افسانه ای ایتالیا شدند.

"هیچ کس نمی دانسته و نمی داند که بوفون با ما احساس همدردی کرده ، البته شاید بتوان رفتار هواداران را درک کرد که به خاطر تساوی ناامید شده بودند."

شاید واقعا همین باشد ، اگر به جای بوفون فرد دیگری آن شب درون دروازه بود ، گلاباخ می توانست برنده باشد.

با توجه به گفته ی منابع آلمانی ظاهرا و چند دقیقه ی بعد ، طرفداران توانستند بوفون را در رختکن ببینند و شالگردن تیمشان را به جیجی بدهند.

"بوفون شخص مهربانی است و امیدواریم که او خاطره ی خوبی از بروسیا داشته باشد ، اگرچه ممکن است او باز هم در برابرمان بدرخشد."

شاید بهتر باشد ، دفعه ی بعد قبل از بازی به او شالگردن بدهند ....

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: